Contract de donație

Donaţia este contractul prin care, cu intenţia de a gratifica, o parte, numită donator, dispune în mod irevocabil de un bun în favoarea celeilalte părţi, numită donatar.

Acte necesare

  • acte de identitate, acte de stare civilă din care rezultă gradul de rudenie (dacă este cazul), procură specială de reprezentare (dacă este cazul);
  • acte de proprietate asupra imobilului ce face obiectul donației (după caz: contract vânzare, contract de donație, proces-verbal de predare-primire, dovada de achitare integrală a prețului, sentință/decizie civilă definitivă și irevocabilă, titlul de proprietate, certificat de moștenitor, etc.);
  • documentația cadastrală a bunului imobil și încheierea de intabulare în cartea funciară;
  • certificat fiscal pe numele proprietarului, eliberat de Direcția de impozite si taxe locale, din care să rezulte că proprietarul este la zi cu plățile – este valabil 30 de zile de la data emiterii;
  • în cazul imobilelor teren sau teren și construcții: adeverință de rol agricol de la Primăria competentă,
  • în cazul apartamentelor: adeverinţa eliberată de asociaţia de proprietari care face dovada achitării la zi a cotelor de contribuție la cheltuielile asociaţiei de proprietari – dacă există asociație constituită;
  • ultimele facturi și chitanțe privind plata la zi a utilităților aferente imobilului.

Sună acum

+40 726 123 375

Avem birouri în Mizil și Urlați

    Cere informații