Contract de închiriere

Este contractul prin care o parte se obligă să asigure celeilalte părţi folosinţa unui bun pentru o anumită perioadă, în schimbul unei chirii.

Acte necesare

  • persoane fizice: acte de identitate, certificatele de căsătorie (dacă este cazul), convenția matrimonială (dacă este cazul), procură specială de reprezentare (dacă este cazul);
  • persoane juridice: actul constitutiv al societații/CUI/CIF/ certificat constatator recent emis de Registrul Comerţului (certificatul constatator poate fi obtinut și de către biroul nostru contra cost), Decizia Asociatului Unic/Hotărârea Adunării Generale a Asociaților, procură specială de reprezentare (dacă este cazul),
  • acte de proprietate asupra imobilului ce face obiectul închirierii (după caz: contract vânzare, contract de donație, proces-verbal de predare-primire, dovada de achitare integrală a prețului, sentință/decizie civilă definitivă și irevocabilă, titlul de proprietate, certificat de moștenitor, etc.);
  • documentația cadastrală a bunului imobil și încheierea de intabulare în cartea funciară,
  • certificatul de performanță energetică, eliberat de un auditor energetic atestat;
  • în cazul în care chiria se achită prin virament bancar: numărul de cont al proprietarului imobilului.

Sună acum

+40 726 123 375

Avem birouri în Mizil și Urlați

    Cere informații