Contract de întreținere

Este contractul prin care o parte se obligă să efectueze în folosul celeilalte părţi sau al unui anumit terţ prestaţiile necesare întreţinerii şi îngrijirii pentru o anumită durată.

Acte necesare

  • acte de identitate, acte de stare civilă (dacă este cazul), convenția matrimonială (dacă este cazul), procură specială de reprezentare (dacă este cazul);
  • acte de proprietate asupra imobilului ce face obiectul contractului de întreținere (după caz: contract vânzare, contract de donație, proces-verbal de predare-primire, dovada de achitare integrală a prețului, sentință/decizie civilă definitivă și irevocabilă, titlul de proprietate, certificat de moștenitor, etc.);
  • documentația cadastrală a bunului imobil și încheierea de intabulare în cartea funciară;
  • certificat fiscal pe numele proprietarului, eliberat de Direcția de impozite si taxe locale, din care să rezulte că proprietarul este la zi cu plățile – este valabil 30 de zile de la data emiterii;
  • în cazul imobilelor teren sau teren și construcții: adeverință de rol agricol de la Primăria competentă,
  • în cazul apartamentelor: adeverinţa eliberată de asociaţia de proprietari care face dovada achitării la zi a cotelor de contribuție la cheltuielile asociaţiei de proprietari – dacă există asociație constituită;
  • ultimele facturi și chitanțe privind plata la zi a utilităților aferente imobilului.

Potrivit art. 30 alin. 2 din legea 17/2000, persoanele vârstnice vor fi  asistate la încheierea acestui contract  de un reprezentant al autorităţii tutelare.

Sună acum

+40 726 123 375

Avem birouri în Mizil și Urlați

    Cere informații